No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

PyhäNet tuottaa palvelut Kuitu16 Osuuskunnalle

Kuitu16 Osuuskunta ja PyhäNet Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka myötä PyhäNet Oy aloittaa valokuituverkon palveluiden tuottamisen Kuitu16 Osuuskunnalle. Sopimus kattaa verkkoinfrastruktuurin ylläpidon,  asiakaspalvelun, teknisen tuen sekä...

read more

CTS Kotipäätelaite

Vinkit

Luitko jo nämä?

Ukkossuojaus

Juhannus on tehnyt tuloaan ihanan aurinkoisessa säässä. Helteiden myötä myös kesän ensimmäiset ukkoskuurot on nyt koettu ja tämä muistuttaakin kiinnittämään huomiota kodin sähkölaitteiden suojaamiseen. Ylijännitesuojalla varustetut jatkojohdot tai virtalähteet ovat...

Internetyhteyden ongelmien vianselvitys

Palvelusopimuksessa kerrottu yhteysnopeus on teoreettinen paras mahdollinen nopeus yhteydelle. Todellisuudessa yhteysnopeuden vaihteluväli esimerkiksi 100M perusnetti- palvelulla voi olla n. 50Mbps -150 Mbps välillä riippuen tavasta, jolla yhteyttä käytetään (ethernet...

Wlan-yhteydestä kaikki hyöty irti

Valokuidusta saadaan kaikki hyöty irti, kun käytössä olevat laitteet ovat ajanmukaisia ja tehokkaita. Nyt esteeksi ei muodostu ainakaan kotipäätelaitteen ominaisuudet, sillä tarjoamme vanhan laitteen vaihdon uuteen, teknisesti parempaan laitteeseen hintaan 100 €...

Television ääniongelmat

Muutamat asiakkaamme ovat kertoneet, että käytettäessä Maxivisionin tv-palvelua ei Ylen kanavilla ole kuulunut ääniä lainkaan tai ne ovat poikenneet huomattavasti muista kanavista. Tämä johtuu Maxivisionin mukaan siitä, että Ylen kanavilla on otettu käyttöön...

Valokuituliittymä tarvitsee toimiakseen kotipäätelaitteen, Päätelaite on asiakkaan omistama ja sillä on 12 kk takuu. Päätelaitteen voi hankkia PyhäNetiltä.

Alla muistilista asioista, jotka on hyvä muistaa päätelaitteesta:

  • Irrota päätelaitteen sähköjohto aina ukkosen uhatessa.
  • Ennen  soittoa tekniseen tukeen, varmista, että päätelaitteessa on sähköt päällä ja, ettei vika ole tietokoneessasi tai sisäverkossa.
  • Teknisen tuen tavoitat puhelimitse numerosta 08 2370 6750.
  • Tekninen tuki pyrkii puhelun aikana varmistamaan vian luonteen ja ilmoittaa ongelmasta tarvittaessa asentajalle. Asentajan kotikäynti veloitetaan asiakkaalta, jos valokuituyhteys todetaan toimivaksi ja ongelman aiheuttajaksi osoittautuu tietokone tai sisäverkko.

Asennusohje

Käyttöohje

Luitko jo nämä?

Ukkossuojaus

Juhannus on tehnyt tuloaan ihanan aurinkoisessa säässä. Helteiden myötä myös kesän ensimmäiset ukkoskuurot on nyt koettu ja tämä muistuttaakin kiinnittämään huomiota kodin sähkölaitteiden suojaamiseen. Ylijännitesuojalla varustetut jatkojohdot tai virtalähteet ovat...

Internetyhteyden ongelmien vianselvitys

Palvelusopimuksessa kerrottu yhteysnopeus on teoreettinen paras mahdollinen nopeus yhteydelle. Todellisuudessa yhteysnopeuden vaihteluväli esimerkiksi 100M perusnetti- palvelulla voi olla n. 50Mbps -150 Mbps välillä riippuen tavasta, jolla yhteyttä käytetään (ethernet...

Wlan-yhteydestä kaikki hyöty irti

Valokuidusta saadaan kaikki hyöty irti, kun käytössä olevat laitteet ovat ajanmukaisia ja tehokkaita. Nyt esteeksi ei muodostu ainakaan kotipäätelaitteen ominaisuudet, sillä tarjoamme vanhan laitteen vaihdon uuteen, teknisesti parempaan laitteeseen hintaan 100 €...

Television ääniongelmat

Muutamat asiakkaamme ovat kertoneet, että käytettäessä Maxivisionin tv-palvelua ei Ylen kanavilla ole kuulunut ääniä lainkaan tai ne ovat poikenneet huomattavasti muista kanavista. Tämä johtuu Maxivisionin mukaan siitä, että Ylen kanavilla on otettu käyttöön...